24.1.12

Tekipa

One of my friends is coming over from Japan now.
And she gave me a video which is called Tekipa.
It was so nice!! I really like it.
I really like every single scene, especially 4th one which is kind of black and white, and using black light and stuff like that.
And another thing I like is some performers are so cute.
Cheers!!

By the way, I found DD chan in the movie. Is that you?



------------------

6 comments:

  1. DD chan はワタシのことじゃないよね?どど。

    ReplyDelete
  2. 君のことよ。いちよう、個人情報保護法によって、名前あげなかったけど。

    DDちゃん→ディディちゃん

    前列に座ってるけど、違う?

    ReplyDelete
  3. Oh, it`s meね/ DDちゃん^^
    2010年のテキパは観に行ったけどそのDVDかな??
    そんときは確かに、前の方に座ってた気が…。で、いなそんが隣りだったよ/

    ReplyDelete
  4. そう、2010よ。
    いなそんは見てないな。ってことはキミではなかってことか。

    ReplyDelete
  5. ていうか、その私が観に行った回は、いなそんの他に、じぇい/なべちゃん/れいちゃん/かめちゃん/しおちん/すみ/まっしゅ/こうの/おおのちゃん…等々、多数のテキっこがいたから、その人たちも映ってないよね〜ってことはわたしじゃないね。あ〜葛西べんきょう頑張ってね。たばこの課題は進んでるかい?デザインですべては変えられないけど、可能性はあるから、葛西くんの才能を見込んで極東から応援してます。どど

    ReplyDelete
  6. ありがとう!
    どどじゃんも頑張って!コメントまたしてくださいな。
    See you laterrrr!!!

    ReplyDelete